Sabtu, 17 November 2012

Aduh ! pening Aku dibuaddnyee

Alahai...
setelah sekian lame akhirnye dapat semula,,
nak tau ape? connection wifi kat umah niyy la,,, bermasalah ajee,,,
 
baru-baru niyy kann,, aku tengahh bersemagat mengupdates blog aku,,
tetibe je,, kuar "LIMITED ACCESS" aduhh fadeup gilee aku,,
mane taknyee,, ! cube terkene dekad korang tengah-II bersemangad tetibe jdyy macam too
comfirm menyumpahlaa alamaknyee ! hehe like me,,
 
Dua tiga hari niyy kann asyik bercakap dengan operator jee keje kue,,
semua 0perator t0o poum ah jemu agax nye dengar suare aku,,
habess ! aku rezaxx sangadd diorang buadd keje lambat,, bagaikan bertahun aku menunggu
 
tunggu punye tunggu..
lagyy..lagyy tunggu....sampai malam niyy aku tak boleyy tunggu lagyy..
aku poum coll operator balik,, last-last dye mintak aku cari wire cable pulakk...
mane nak cari malam-II bute niyy,, teringgad balik dekadd rumah kazen aku sebelah,,baru masuk wifi..huhuhi~
 
dengan bersemangadd aku pergyy umah sepupu,, hehe nasib baex ade,, sayam kau sepupu..
balik umah dengan berlari-lari..cube ikut arahan operator,,try bke webpage yg di suruh 192.168.1.1
setelah disuruh aku masukan username dengan password..huhuhu leganyee
 
bile dah restart balik,, yeaahhhhh!! dahhh dapatt,, hehehe  tak lame kemudian terus buke laman web niyy shahiraheyrah.blogspot.com hahaha.. untuk kongsi cerita dengan korang !!
 okayy papay !

Tiada ulasan: