Jumaat, 23 November 2012

Doakan Saya

Hye korang~

nak mintak tolong niyy... tolong doakan saya berjaya nanti yew.. saya Harap sangadd yang keputusan "PMR"


Semua orang beranggapan "PMR" niyy tak penting.. tapyy bagyy saya ia amat sangadd penting, dan boleyy membantu kita untuk ke Sekolah yang lebih baekk lagyy,,Memang semua sekolah same tapyy suasana pembelajaran laenn,,

Suasana pembelajaran juga penting dan mempengaruhi kita, jika kita belajar dalam keadaan enjoyy macam mana nak dapat ilmu kenn!
anyway, yang penting sekali jangan menghampakan harapan Mak Ayah kite sudaahh,,

macam ayah saya , dye berharap saya dapat "3A" sahaja,, tapyy saya nak "8A"

huhu~ insyaallah kalau ade rezeki,, tapyy tak yakin sangaadd sebab kalau terlalu yakin kann,, jdy laen pulak,, kalau tak dapat kecewa bbesar jee,, buadd malu ade,,
saya berharapp sanggadd saya dapat ape yang saya nakk,, 
tapyy maseh tak puas hatyy dengan periksa baru niyy,, sebab "MATHS" saya ., banyak sangadd soalan yg tak boleyy jawab,, saya takut tak luuluss,,

~Doakan SayA Please!!!!!~



Tiada ulasan: