Selasa, 27 November 2012

Luahan hatyy Saat mEngenangkan kisah Lalu

 Hye !

korang aku dahh tak tau nak buadd cam mne lgyy~ aku dah bosann dahh hidupp macam niyy, aku nakk jugakk bebas macam kawan-kawan yang lain tapyy keadaan aku tak mengizinkan aku untukk bebas macam mereka.

Hidup aku terase kosong sangadd sebab aku merasakann sangadd-sangad ter pinggir..teman ku setiap hari hanya Facebook,Twitter, dan blogger~aku tak tau sampai bila aku akan terus hiduupp dalamm dunia macam,,aku nak jugakk rasa kebebasan macam kekawan aku tapyy itu sesuatu yang mustahill..
aku rindu semua kawan aku yang sering, suka megusikk aku, walaupum aku sakit haityy tapii aku faham mereka ..hanya bergurau~
  
AIZA> dye seorang yang sangadd faham perasaan aku, walaupum aku hanya kadang-kadang bercerita padanye..sayam Aiza,rindu kat dye jugakk
aku rinduu,,kawan-kawan sekelas..> Sudin,Serahh., 

Chex,wany , yaya, jiha, sema, jaaa,, sarah,, nina,>> huhu~ mereka sangadd bestt,, kite selalu makan sesame dekadd kantin sekola,, smk pulau seraii,, rindunyee saat-saat t0o..
miss you kawan~

Kadang-kadang terfikir kenapa nasibb aku macam niyy?
sumpahh aku bosan dengan hidupp niyy~ hanya ALLAH jee tahu ape yang aku Rase sekarang..
ya ALLAH kenapelaa nasibb hamba mu ini..tapyy aku maseh tetap sabar dan terus bersabar,dan banyakan bertawakal kepadanyee,, pasti ada hikmah disebalik semua ini~

humm,,Rindu Vyda, Zura, Eny, Echoh,Enum, Leeya,Eka..banyak nyee kenangan bersame mereka,, sumpah rindu~tapyy dye oam rinduu kee kat aku,, ya ALLAH, kuadd kan hatyy hamba mu ini~ ,aku sayangkan persahabatan ini,,kekalkanlahh sampaii matyy  yA ALLAH,,sekarangg diriku merasakan tidak berguna lagyy.. 

.....AKU PASRAH DIATAS KEHENDAK YANG ESA...

Tiada ulasan: