Khamis, 22 November 2012

SayAng Kau Kawan

Hidup niyy bermacam ragam kenn? kadang-kadang kite heppy kadang-kadang kite kecewa..terluka..marah.. itu semua memang lumrah kehidupan ~ kerana kite dijadi kan nyee ALLAH
untuk kite belajar ape itu erti sebuah kehidupan yang sebenar. Dunia ini hanya sementara tapi Akhirat adalah dunia kita yang abadi>.<

SAHABAT & KAWAN

merupakan makne yg same tapi perwatakan yang laen

hummmm... mengenangkan SAHABAT & KAWAN  kini aku merase aku sudah tidak mempunyainye lagyy
aku berase hidup berseorangan diatas bumi ciptaan Allah ini,, 


kadang-II aku berasa sangadd kecewa kerana diriku gagal dalam persahabatan,,
terasa bagai diriku sudah tidak ada sahabat yang menyayangi diriku lagyy..
apa salah ku?
kadang-kadang semua orang beranggapan kawan ketika suka sahaje
....
aku sayang semua kawan-II ku! tapii adakah mereka menyayangi aku?
diri aku berasa bagai terpinggir dari dunia niyy,,
mereka tidak sedar apa yang aku rase..

aku merasekan hal ini sewaktu peperiksaan "PMR"
bila aku sedar semua kawan-II berjalan sekelompok dihadapan tapyy aku berjalan bersendirian~
aku berasa sangadd sakit hatyy .. tapi nak buadd cam mane dahh nasib aku begini..
dalam perjalanan ke dewan perikse aku menangis berseorang.. air mate niyy tibe-II jatuh.. 


sejak itu aku sedar yang aku sudahh tidak diperlukan lagyy~ tapyy time-II t0o laa,, aku paling berasee sangadddd! selame niyy p0um kalau aku terase tak sampai macam t0o tapyy hal  ini,, emg terase gileww aa,,
walaup0m diorang tak tau ape yg aku rase aku harap sangadd diorang sedar~ tapy aku rase diriku tak bererti langsungg bagy mereka..

WALAUPAPEW POUM AKU AKAN TETAP SAYANG KORANG SAMPAI MATI!!
KEEP MY PROMISEE!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan: